Wednesday 21 April 2010

Me


Hello there .

Di blog ini kalian bisa manggil gue dengan Ordo Matriks Transpose. Kenapa gue milih istilah Matematika itu? Karena saat SMA gue suka banget sama Bab Matriks. Oke mungkin itu penting buat diketahui.

I’m Indonesian who loves Indonesia. So don’t barb my country on my face or I’ll kill you then. *ngancem*

Zodiak gue Libra. Well, ga penting sih. Tapi siapa tahu ada yang mau ngasih gue kado pas ultah, bisa kok pas tanggal 22 Oktober hahags.

I love reading. I love writing. I love literature. I love English with British accent. I love a glass of milk by my mother, she gives me in the mornings. I love Harry Potter and Chairil Anwar. I love my fam and my bestiest. I love my high school yeah I love it.

Tapi gue paling benci sama SEMUT dan KETINGGIAN . Jadi jangan coba-coba membawa gue berhubungan dengan dua hal itu . Huhugs

Okay maybe it's enough guys, but if you need more about me you could contact me on my twitter .

No comments:

Post a Comment

Ordo Saxon Jr
go to my palace
Go to My Palace